Vila i frid! <3

Vila i frid finaste Monica! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag vet att du har det bra upp i himlen nu. Inge lidande, ingen ångest, du är en ängel nu! <3 Du var alltid en sådan glad och positiv person som jag är tacksam över att jag haft i min närhet, men ibland måste även de goda tas ifrån oss för tidigt. Vila i frid nu underbara du! <3

Tänker på er Anna, Elin & Elsa m.fl.  <3

 

 

Jag var nog ganska rörd.............Stora "barnbarn"........

Jag vet inte hur många gånger som jag säger att jag är riktigt uppriktigt SKITGLAD åt vår kontakt!

Det är ju så att jag betraktar dig o Stefan som "mina barnbarn", jag har ju känt er ända sedan ni var små, så det är naturligt.

Du (och Stefan) ska även veta att Anders o jag också ställer upp, även om det är "problem" och vi kan hjälpa till, på något vis, om ni skulle behöva oss. Ni betyder mycket för mig!

 

Tycker sååå mycket om er, båda dig och Mattias, och du vet Emelie att du alltid har en speciell plats i mitt hjärta, (o Stefan). Kram på dig hjärtat!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kram hjärtat. Jag tänker på dig! ♥

2013-05-19 @ 21:01:55
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0