Dag ett

Har haft en väldigt bra första dag på Ullared! Checkade först in på hotellet när vi kom hit, var ett fint rum vi fick. 


Sen kunde inte jag och Ann hålla oss längre, så vi drog till shoppingcentret och började plöja oss igenom allt folk. Hittade massor! Är nästan klar med alla julklappar till syskonen idag. Imorgon blir jag klar med dom, sen återstår  julklappar till resten, plus lite grejer till mig och Mattias såklart som ska inhandlas då. Sen på kvällen gick vi till Harrys och åt lite middag och drack lite vin. Var väldig trevligt! Åh är så nöjd över den här dagen! :D imorgon fortsätter den, ska försöka få upp så vi är sär vid sju imorgon när der öppnar. Ja vi får väl se hur pigg jag är imorgon, haha. Nu ska jag sova. 
Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0