Godnatt

Då var det kväller igen, jobbdagen har vart fullt upp. Lärt mig massa nytt, vart mycket frånvaro så var mycket annat att hinna med idag också. Men det gick idag också. Igår vart jag tillochmed tvungen att jobba över. :p Efter jobbet kom jag iaf hem till färdig mat, Mattias hade gjort kycklingklubbor i tomat- och currysås. Vart jätte gott. Det var ett av alla 40 nya recept jag hittat som lär testas :D mycket lyckat så det är nerskrivet i "receptboken". Sen drog vi till gymmet och körde ett pass på 50 minuter. Kvällen avslutades med bonde söker fru, sen var vi tvugna att ta fram lite godis... Vart sjukt sugen när jag såg en lägga ut en bild på instagram på godis, inge bra direkt efter träningen, men det var de värt ;p 
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0