Gymmet igen

Imorgon är det äntligen fredag igen och då blir det fest hos Camilla och Jocke. Idag har det vart fullt upp, åkte upp på stan på lunchen och gjorde lite ärenden. Sen har vi haft möte idag och lite sånt. Efter jobbet åkte jag hem och slängde i mig lite mat. Sen åkte vi till stan och köpte lite presenter och var in på bolaget. Hem igen och bytte om och vidare till gymmet. Idag körde vi ett bröst och magpass, känns riktigt mycket i magen kan jag säga. Jag som redan har träningsvärk sen igår ^^. Jaja, åkte sen hem och duscha och nu har vi precis sett lyxfällan. En helt vanlig dag kort sagt.
Juste, idag har jag fått bekräftat att jag kan ta ut min sista klämdag nästa fredag när vi ska åka till Ullared, lääängtar!! :) Ska bli så kul att handla massa julklappar :)
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, puss och god natt!
 
Längtar efter sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0