Helgen

Nu ska jag uppdatera min helg, i fredags efter jobbet kom Stefan, Viktoria, Felicia, Amanda och Joakim över på besök en sväng, hjälpte Stefan lite med hans blogg men var lite stressad så gick väl inte sådär jätte bra ;) haha. Sen fixade jag mig och drog över till Camilla och Jocke som hade fest. Hade en riktigt rolig kväll. Mattias och hans kompisar kom över lite senare också. Sen drog vi ut på krogen och träffa massa folk och dansade.
 
Snodde en bild från Camilla på henne och mig från helgen <3
 
Lördagen var man rätt bakis, men vid två tiden åkte jag och hämta min lillasyster Lovisa på dagis. Så åkte vi hem till oss och kollade lite filmer och så. Sen kom mormor över och gjorde oss sällskap någon timme innan vi åkte till mamma för att fira Felicia som fyllde år då. Firade även mamma och Amanda då. Stort grattis till dig Felicia! <3
 
Jag och Felicia till vänster och jag och Amanda till höger
 
Blev kvar där till halv tio på kvällen. Sist men inte minst så avslutade vi kvällen men köpmat och film.
Idag har vi vart till Karlbo och firat fars dag, för var vi till Mattias föräldrar och blev bjudna på fika, sen var vi till pappa och där blev vi bjudna på mat. En riktigt trevlig kväll, eller helg i huvudtaget.
Fick även en rolig nyhet på lördagsmorgonen, Danne och Gerda har fått sin lilla prinsessa nu. En liten tjej vart det, hoppas vi kan hälsa på dom i veckan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0