Hemskt

Satt och kollade igenom Facebook i veckan och ser ett klipp som någon delat. Där står att vi ska dela vidare om vi vill hjälpa till. Jag kollade vad det var för klipp och önskar att jag inte tryckte på den knappen. Det var ett klipp på en mamma som satt och slog, sparkade, nöp och knuffade på sitt spädbarn. Ungen var så liten och kunde knappt resa huvudet. Bara låg och skrek medans mammas fortsatte. Det var en kinesisk eller japansk familj så förstod inte vad dom sa, men hon skrek på ungen. Och sådär höll det på i 10 minuter medans dom filma. Det är ju helt sjukt att sånt där förekommer och att det får ligga ute på facebook. Helt sjukt! Jag försökte anmäla klippet för vill inte att mina småsyskon bl.a. ska se sånt där när dom blippar runt på datorn. Jag tyckte det var hemskt, men anmälan gick inte igenom, de tyckte inte att det var olämpligt innehåll.

Tankarna som far runt i huvuden när man ser sånt där, varför skaffar man ens barn om man inte tänker älska det. För dom verkar det bara handla om makten.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0