Orange is the new black

 Vart dålig på att uppdatera jag vet.. men har legat hemma i sängen i tre dagar nu... ;( Börjar dock bli bättre så imorgon ska jag till jobbet igen. Är faktiskt väldigt rastlös just nu och skulle nästan kunna gå till jobbet nu bara för att göra nått. Jaja, jag och Mattias har börjat kolla på en ny serie nu som vi har blivit tipsad om, Orange is the new black. Är inne på fjärde avsnittet nu och tycker det är rätt bra faktiskt :) Problemet är att både jag och Mattias blir helt fäst när vi börjat kolla på en serie. Vi plöjer igenom dem så fort som möjligt och kan kolla på fler stycken på rad. Men nu måste jag dock vänta tills Mattias kommer hem så vi kan fortsätta se. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0