Redan kväller

Oj vilken dag. Somade först vid fyra inatt så när jag vakna var jag helt slut! Jobbade till fem, gick ut sist och var tillslut helt själv nere i koppardalen utanför jobbet på parkeringen. Skulle öppna dörren men låset hade fryst, så stod där och eldade på nyckeln ett bra tag i kylan. Var stressad hem också, tillslut gick det att öppna den med lite våld. Åkte då hem och gjorde lite korvstroganoff och åkte sedan och mötte upp Elsa på Måbättre och körde ett tabatapass.. Under passet höll jag på att svimma, det svartnade för ögonen och kände att jag vart instabil så var tvungen att gå ut fem min och ta luft. Läskigt! Vi var iaf väldigt nöjdna med träningen. Skjutsade sedan hem Elsa och nu har jag precis duschat och pratat med bästa Ida i telefon.
Nu blir det tvtittande innan sängdags.
Puss och hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0