Trötter

Hade en riktigt trevlig eftermiddag igår med mina kollegor. Det behövdes verkligen efter en kaosdag på jobbet. Åkte till Bjurfors direkt efter jobbet och åt både för- och huvudrätt. Var riktigt gott! Åt Klassisk toast skagen toppad med löjrom. Och sen Abedeen black biff med stekt lök, rödvinssky och stekt potatis.

 

Efter en trevlig kväll åkte jag hem och gick över till Ida för att testa klänningen igen som hon hade sytt in, satt mycket bättre nu :) Tog seden en kopp te där och snacka lite skit innan jag gick hemåt igen.

Kvällen slutade inte på topp direkt och jag kunde inte sova. Låg vaken till 3 tiden på natten. Hatar när det blir så, gick och la mig vid elva tiden och bara ligga och vrida på sig en hel kväll är inte kul.

Som ni förstår så är jag rätt trött idag, försöker hålla ögonen och humöret uppe.

Efter jobbet ska jag iaf köra ett mördarpass på gymmet!

 
Godnatt/Godmorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0