Bjurfors

Igår hann jag inte blogga nått. Jobbade först till 17,05 och sen mötte jag upp Melinda H på stan och tog en fika på Corner. Var trevligt! Sen hem och åt lite mat som min älskling hade gjort. Vart pommes och schnitzel. Sen gick jag över till Ida för hon ska hjälpa mig sy in min halloweendräkt som var lite för stor. Så vi testade dräkterna där och mätte lite. Hoppas verkligen hon kan få till det. Så tacksam för hennes hjälp :D

Sen kom jag precis hem till Bonde söker fru, kollade på det och sen somnade jag i princip direkt.

Idag ska vi till Bjurfors och äta middag med jobbet. Ska bli kul!  

Nu ska jag upp på stan med Lotta under lunchen, skriver mer en annan gång :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0