Helgen

Uppdatering som vanlig vad som hänt i helgen! Har haft en riktigt lugn och bra helg. I fredags kom Andersson förbi dom spelade lite gitarr och drack öl under kvällen, jag gjorde dom sällskap med någon öl jag med. Vart sovdags i skaplig tid ändå :) På lördagen åkte vi sedan till Mattias föräldrar och bytte däck på båda bilarna… vart ju massa krångel, åka hit och dit, hämta däck där och lämna där, något var trasigt osv.. haha men det löste sig tillslut. Vart även bjudna på god mat där. Påvägen hem åkte vi förbi Krylbo och hälsade på några av syskonen innan vi åkte vidare hem. Lördagskvällen spenderades sedan i soffan med min älskling, tände lite ljus och kollade på film.

Söndagen hände det inte så mycket, sorterade ut lite i skåpen hemma, hade hur mycket skit som helst som kunde slängas.

Senare på kvällen kom Ida förbi och vi kollade lite hemsidor efter halloweendräkter. Tror vi blev lite klokare iaf efter mycket letande ;) Kanske ska beställa idag, eller senast imorgon. Kvällen avslutades även då med filmmys med Mattias.

 

Jag måste ju berätta att jag har mycket att se fram emot nu,

25 okt – Ny säng

25 okt – Boka biljetter till Avicii

2 nov – Halloween fest

15 nov – Ullared med svärmor/far

29 nov – Julfest i Stockholm med jobbet

30 nov – Kryssning

 

Kan även konstatera att jag kommer vara pank efter den här månaden :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0