Torsdag

Igår efter jobbet åkte jag hem och åt, sedan vidare till gymmet och körde Easyline och sen lite magövningar med Mattias. Innan vi drog till gymmet hade jag sån jävla magvärk.. visste inte vad det var, tror jag åt för snabbt eller nått :o

Gick iaf bra på gymmet, var helt död när jag gick därifrån. Sen vart det mys framför tv:n, kollade på bonde söker fru och sedan på uppdrag granskning. Fyfan vilket hemskt inslag det var. Det handla om en familj som blivit utvisade till sitt tidigare hemland. När dom bodde i Sverige misshandla pappan barnen och frun. Pappan åkte tillslut in i fängelse på 2 år för misshandel. Ungarna hamnade hos familjehem medans mamma åkte in på psyket i Säter för vård. Sen en dag kommer polisen bara och hämtar ungarna och mamma som fortfarande är sjuk, sätter dom på ett plan hem till Ryssland och dom får klara sig själv. Pappan kommer ut från fängelset nu i december och kommer bli utvisad till samma plats och där dom bor är det skam att gå emot mannen. Man kan säga att dom nästan är dödsdömda i sitt hemland. Sjuka Sverige!

 

Jaja, jobbdagen har gått bra idag, vart väldigt trött bara! Men nu ska jag börja på med mat och sen kommer svärmor/far på besök. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0