Godnatt

Fullt ös medvetslös. Idag har verkligen inte vart min dag, vaknade med skit ont i halsen, halsmandlarna var stora och gjorde ont varje gång jag vred mig. Men stod ut den här dagen med. Sen hämtade jag upp Mattias och vi åkte vidare mot stan, köpte lite presenter och jag köpte lite kläder på h&m för presentkortet jag fick av pappa. Sen var vi på möte på Swedbank, trodde de skulle ta Max 20 min, men det var en jävla seg person som vi talade med.. Drog ut på tiden, satt där mer än 1,5 timme. Sen åkte vi och handlade och sedan hem, vart fast i telefonsamtal ett tag och sen kom Mattias moster förbi och kikade lite på sovrummet. Sen slängde jag ihop en Silviakaka till fredagsfikat som jag ska bjuda på imorgon. Gjorde sedan mat och Mattias har städat ut sovrummet. Så nu är man skapligt trött vill jag lova! Nu ska jag kolla webben om man kan se idol! Puss och godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0