Grattis!!!

Fyfan vad min data är seg!! Tror jag behöver rensa lite på datorn. Idag på jobbet fick jag ringa ut mina första TM samtal som vi kallar det, ringer och erbjuder vissa företag rabatter osv. Gick helt okej, kul att göra nått nytt också! Efter jobbet åkte jag till mamma för att fira min lillasyster som fyller 19 år idag. Stort grattis till dig!! :) <3
Vart fika där och mormor & morfar kom förbi också.
Lovisa är ju så rolig också.... först dricker hon massa cola och blir helt hyper, alla skrattar åt henne och säger att hon nog druckit för mycket cola. Sen börjar Mattias spela på gitarren och då lägger hon huvudet på min axel och säger "Emelie, när jag hör Mattias spela så blir jag så lugn och trött, tror colan är påväg ur kroppen på mig nu".
 
Hemma nu igen iaf, Mattias har redan somnat bredvid mig, så jag ska stänga ner datorn nu och sova jag med.
Puss och god natt!
 
 
Två kort från Rebeccas första utgång på krogen för ett år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0