Påbörjat renovering

 Idag har vi hållt på i sovrummet från morgon till kväll. Tömde först hela sovrummet och har nu hunnit med att riva nästan all tapet inne där. Ringde över min lillasyster Amanda som kom över och hjälpte oss. Imorgon blir det att börja slipa och spackla förhoppningsvis.
Nu håller jag bara mina tummar för att vi slipper dra ner mer tapet. Det gick jäkligt smidigt att dra bort de här nu, var inte alls lika många tapetlager som i matrummet och hallen där vi var tvungna att dra bort ALLT, enda till betongen. Men får se, om vi har otur kan det bli lika i sovrummet, svärmor kommer imorgon och inspekterar.
 
Här bor vi som en liten etta nu, ska bli mysigt att sova i vardagsrummet, kan jag ligga i sängen och kolla på tv samtidigt ;)
River tapeter i sovrummet

Nu har vi precis vart till McDonalds och ätit och nu sak vi slå på en film. Puss och god natt från mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0