Rhodos 130903

På tisdagen vart det lite sol och bad på dagen och underhållning mot kvällen.
 

Sedan vart det party på kvällen igen. Satt först och förfestade på hotellet innan vi gick ner till en pub där vi dansade för fullt. Gick sedan vidare till ett annat dansställe där det var fullt ös. Jag svimmade tydligen där under kvällen också, haha aldrig svimmat förr, tur man inte minns nått ^^. Väldigt kul kväll var det i alla fall!
 

Sådärdå, det här var tisdagen på vår resa. Nu ska jag gå och lägga mig för att orka med morgondagens jobbardag. Kom hem halv sju imorse, så legat och sovit till och från hela dagen. På råga på allt så har jag blivit förkyld också, hoppas det inte blir värre! Vart över till bästa Ida idag också och snackat lite skit, fått present av henne också. Fick ett jätte fint linne och ett armband, visar er sen :)
 
Nu säger jag god natt för mig och skriver mer imorgon. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0