Tisdag

 Nu får det vara nog med inlägg för idag, sista inlägget från resan kommer imorgon. Var riktigt jobbigt att gå till jobbet igen efter att ha varit ledig en vecka. Dagen gick skapligt bra ändå. På lunchen var jag och Nina upp till Tairesturangen och åt lunch, mumma! Påvägen hem från jobbet var jag nära en "nära-döden-upplevelse", en kärring körde rakt ut framför mig i rondellen, fick tvärnita och höll på att köra på henne medans bilen bakom mig höll på att köra in i mig, dumma tant!! Men jag lever! Puh..
 
Hem och skrev handlingslista och åkte och veckohandla, hämtade upp Rebecca och Lovisa på dagis. Stefan, Joakim, Joel och Viktoria kom sedan till oss också och åt lite mat och snackade lite skit. Dom drog strax innan Idol började så jag sprang över till Ida och hade en Idolkväll där, mysigt!
 
Nu ligger min älskling och sover bredvid mig i soffan så ska väcka honom för att gå och lägga oss.
 
God natt från mig!
 
God lunch! ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0