Klippning

 Igår hade vi mina bröder Stefan och Joakim här hela eftermiddagen och kvällen, jag klippte deras hår.. alltid lika läskigt. Och speciellt när man ska göra frisyrer. Är mycket enklare att tunna ut och klippa ner det lite när man har en grund. Är mycket svårare att klippa en frisyr på två killar som har rätt långt hår från början.
 
Rätt stiliga vart dom iaf :)
Idag har jag haft lönesamtal, vilket gick helt okej. Kände att jag ville ha samtalet mest pga av att jag ville få fram mina åsikter och kunna påverka min lönesättning.
Efter jobbet åkte jag hem och kokade kyckling?!?!?! Har jag aldrig gjort förut, men det var verkligen skit smidigt och gott blir det också.
Man lägger bara kycklingfilè i en kastrull, täcker över med vatten + kycklingbuljong tärningar eller fyller på med flytande buljong. Saltar lite och lägger i två lagerblad. Koka upp vattnet och ta tid på ca 10 minuter så är det klart! Super enkelt! :)
Gott att äta både kall och varm, får man rester kvar kan man blanda i de i en sallad ex.
 
Nu på kvällen har jag vart på ett gympass och boxat och allt möjligt konstigt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0