Myskväll

 Haft en riktigt bra dag idag faktiskt till största del! Först när jag började jobbet hade jag medarbetarsamtalet i 2 timmar, och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Jag är nöjd med samtalet och det vi kom fram till. Händer lite spännande grejer nu framöver. :) Sen vart vi bjudna på lunch i köket i gränden, efter lunchen hade jag bokat en massagetid med Mie som var hos oss. Super skönt som vanligt, hon knäckte även ut min rygg! Fick sedan jobba över lite och sen hämtade jag upp Mattias så vi åkte och handla. Åkte sen till Krylbo och hämtade upp min lillasyster Lovisa som ska sova här ikväll. Gjorde lite mat och sedan efterrätt fruktsallad med glass och kollade på filmen Frost som Lovisa önskat. Lilltjejen somnade rätt snabbt så då förflyttade jag och Mattias oss till sovrummet och satte på uppdrag granskning på playen. Fyfan vad äcklad man blir när man ser det där. Dagens avsnitt handlade om pedofiler vilket jag kan rekommendera er att se. Usch… man blir ju fan rädd för folk!
 
Myskväll!
 
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0