Stefan Sundström

 I fredags var jag upp till Kingen och åt BBQ-buffè på Kingen med Emma och Josefin på lunchen.
Var trevligt, i övrigt gick jobbdagen rätt fort.
 
Efter jobbet åkte jag upp på stan och köpte lite presenter, sen gick jag till lekparken där mamma grillade med syskonen. Åt lite mat där sen hem och fixade mig innan jag, Mattias, Ersson, Andersson och Enoksson drog till Smedjebacken för att kolla Stefan Sundström. Det var slutsålt på biljetter så vi tänkte ja men då blir det fest.. mycket folk och så. Men när vi kommer dit är det typ bara pensionärer där, alla sitter fint runt runda bord, fikar lite och alla är helt inne i intervjun som är med Stefan och någon poet. Om man skulle gå ut på toa eller röka så fick men tippa försiktigt ut på tå för att det inte skulle låta. Viska till varandra när man skulle prata. Hahaha det vart inge fest där inte ;) Åkte sen tillbaka till Avesta och cruisa lite i stan med gammelbilen, sen gick vi till Kingen och dansade lite.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0