Lukten

I tisdags var det hemskt ute, det gick knappt att vara ute.. det sved i halsen när man andades. Fick huvudvärk och mådde inte alls bra. Stängde alla dörrar, fönster och ventiler för att vi inte skulle få in den hemska röklukten från branden. När jag kom hem från jobbet somnade jag direkt i soffan efter jag ätit lite mat. Var nära att vi fick stänga jobbet också pga att de stängde av ventilerna och det blir väldigt varmt efter ett tag med nästan 60 personer i samma kontorslokal, men det gick bra då det lugnade ner sig redan på onsdag eftermiddag. När jag åkte hem från jobbet igår vid halv sex tiden var det mycket bättre, hem och vädra ut lägenheten också ;)

Åt lite lax och sedan drog jag på Body pump pass med Jessica G, tror jag aldrig svettats så mycket.. det var fortfarande väldigt varmt i deras lokaler och vi öste på, haha så när jag kom hem såg det ut som jag redan tagit en dusch :P

Pappa och Elin var där då redan och hälsade på så det vart lite fika och mys ute på ballkongen i någon timme innan de åkte hem. Mycket trevligt att de kom förbi! :)

Nu ska jag åka till jobbet, torsdag och två dagar kvar till helg!

Två veckor kvar till Kos, läääääängtar!!! :D

Såhär såg det ut utanför jobbet igår ;o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0