Lunchuppdatering

 Alltså jag är så jävla smidig ibland.. sitter på jobbet som vanligt och arbetar med massa papper och brev runt omkring mig, så spiller jag ut ett fullt vattenglas över hela bordet. Kastar undan massa kuvert och försöker rädda de viktigaste papperna. Springer och hämtar tonvis med papper för att torka upp, hann rädda lite grann iaf, typiskt mig, klumpig som jag är!!

På tal om nått annat så har jag tänkt mycket på livet på sista tiden, man ska verkligen vara rädd om det/dem man har. Ta hand om sina nära och kära! Igår natt var jag och hämtade en kompis som förlorat är närstående nyligen, satt och pratade ett tag och körde sedan hem henne, livet är kort och man ska inte ta livet förgivet. Kärlek till dig och alla andra <3

Nu har jag lunch så är hemma och stänger alla fönster för det började lukta från röken tidigare idag, de har dock försvunnit nu men är på den säkra sidan om det blir värre senare.

Ska och hämta upp Emelie nu och sedan ner och jobba några timmar till.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0