Helgen som var..

Då var det dags för uppdatering igen då, haha börjar bli dålig på det här ;)

I torsdags efter jobbet var vi till svärmor/far och vart bjudna på god mat. Snackade lite skit och kom inte hem förrän sent på kvällen.

I fredags vart det fest, hamnade på förfest hemma hos mig, Jessica, Emelie W och Malle kom förbi. Vart dans och skratt. Gick sedan ut på krogen och fortsatte dansa resten av kvällen. Mycket kul kväll!

 
 

På lördagen sen mådde jag inte lika bra.. fytusan vad jag mådde dåligt! Huvudvärk och seg. Mattias åkte iväg till Västerås och träffa en kompis så han vart kvar där över natten så jag bjöd över syskonen på filmkväll. Först på dagen kom Stefan över, vi hade bestämt att vi skulle ta en promenad, men jag var ju inte så pigg som sagt så jag stod över tyvärr. Han hjälpte mig istället och handla snacks till kvällen och så åkte vi och hämta lite öl. Sedan hämta vi upp syskonen så Amanda, Felicia, Viktoria, Joakim, Stefan och vår kusin Robert var med, var väldigt mysigt. Kollade på två bra filmer. Sedan sov några av syskonen kvar.

 

 

På söndagen kom Mattias hem, som jag hade saknat honom! När han är borta känns allt så tomt bara, vill alltid ha honom nära! <3

Helgen avslutades sedan med bio i Borlänge med Camilla och Jocke, såg Hundraåringen.. riktigt bra film den också.

 

Kommentarer
Postat av: stefan

å den filmen har jag velat sen jag läste boken. Den var bra alltså? :)

2014-02-05 @ 17:22:09
URL: http://stefann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0