Middag

Trötter som vanligt ;) Men ska göra ett tappert försök till att blogga. Igår fyllde min fina älskling år, Mattias vart 26 år och det firades med besök av hans släkt och vänner så var fullt hus hela dagen. Var väldigt trevligt, fikade och snacka skit. Mattias vart nog väldigt nöjd med alla sina julklappar! STORT GRATTIS ÄLSKLING! <3
 
Bjussar på en vääääldigt gammalt kort från 2009.
 
Vart sent innan vi kom i säng och sen hade vi väldigt svårt att sova.. så trött var man i morse. Men jobbdagen har gått väldigt bra idag, den har flytigt på. Efter de åkte vi till gymmet och mötte upp Elsa och Anna och gymmade en timme innan vi åkte till dem och vart bjudna på god middag. Drack lite te och hade en trevlig kväll.
Nu har jag precis kollar farmen och Mattias ligger och sover här bredvid mig ;) Jag ska faktiskt gör mig i ordning nu också för att sova. puss och godnatt
 
 
PS! håller på att smygkollar på hus på hemnet... jag är så suuugen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0