Lunchuppdatering

Nu har jag vart dålig på att blogga igen, ibland finns inte orken eller tiden helt enkelt. Jag har fått en till kusin i förrgår. Magnus och Mia fick en liten pojke som vi lär åka och hälsa på sen. De åkte hem igår så de lär få komma hem och vila först tänkte vi. Rebecca har sovit hos oss hela veckan så det har vart trevligt, Var och gymma måndag och tisdag. Vilodag på onsdag. Idag ska vi köra ett gym pass igen efter jobbet sen kommer svärföräldrarna över en sväng och hälsar på. I tisdags kom även Emelie W ner en sväng och drack lite te och snackade lite skit, var trevligt som vanligt. Hm, ja vad har jag mer gjort, haft fullt upp att kolla på Farmen och PH om kvällarna, sen är det alltid annat man ska hänga med och se som tunnelbanan och efterlyst som är just nu ;)

Har även börjat göra en budget, håller på att räkna ihop hur mycket jag handlat för under 2013. En kolum för festande, cigg, kläder, räkningar osv.. ska bli intressant att se när jag är klar hur mycket jag gjort åt och till vad.

Nu ska jag åka upp på stan och leta en present. Puss och hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0