Middag på Kingen

 Nu ska jag uppdatera lite för min svärmor som vill ha nått att läsa ;) Haha, nej men det var längesen jag skrev nått så nu är det dags. 
I torsdags fick vi en ros var, mycket tjusig! Fick den för vi vart så duktiga och det är ju passande med en ros under "ROS utskicken" som är just nu på jobbet.
 
På kvällen sen åkte jag till gymmet och körde ett pass, åkte iväg vid halv tio på kvällen så när jag kom hem var det bara att gå och lägga sig direkt.
 
På fredagen sen var vi till Kingen och åt middag med Camilla, Jocke, Ersson, Andersson, Josse, Kenneth och Enoksson. Vart en väldigt trevlig kväll, fortsatte kvällen där sedan och det vart dans och skratt.
 
 
På lördagen sen hade jag, Mattias och Ersson bakisdag. Satt i soffan nästan heeeeela dagen. Åt pizza och kolla på två animerade filmer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0