Stan

 Igår vart det myskväll. Gick över till Hemköp och köpte lite gottigheter till två filmer som vi såg på kvällen. Först såg vi på skräckfilmen som jag såg hos Melinda, Mattias hade inte sett den så kollade på den för andra gången med honom också. Sedan avslutade vi kvällen med Smurfarna 2.
 
 
Nu är Mattias i Romme med sin vänner, skulle följa med först, skulle vart himla kul. Men vi ska ju iväg på Kryssning imorgon så tänkte passa på att ha en lugn dag idag. Har precis vart på stan nu med Camilla, tog en fika och sedan kika vi i butikerna. Köpte en hårfärg för måste färga om igen eftersom jag råka ta en toning sist.
 
Köpte en ny kjol tidigare också :)
 
Nu ska jag ringa och höra med Ida om hon har tid för mig en sväng, sen får vi se om jag orkar färga håret senare idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0