Tränat

Dagen har bara rullat på nu, efter jobbet åkte jag hem och åt och vi bytte om till träningskläder, åkte till gymmet och mötte upp Anna, Elin och Elsa där. Anna gick på ett pass och vi andra körde lite vanligt gym. Var ett riktigt bra pass och det kommer nog kännas i kroppen imorgon. Skönt! Sen hem och jag tod en långdusch, städat undan lite och nu sitter jag med min massagekudde, Kvällen kan ju inte bli bättre, snart Efterlyst och sen PH.
Just nu känns det bara så bra, känner mig inte lika trött om kvällarna. Nu när vi gör mat en gång i veckan underlättar det verkligen vardagen. Inga måsten när man kommer hem efter en jobbig dag på jobbet.
Fick reda på skolan idag också, andra antagningsbrevet kom och jag låg ju fortfarande som reserv vilket var ganska väntat. Hade inte förväntat mig något heller men det känns rätt jobbigt att man aldrig kan komma in på den utbildningen man vill.
 
Imorgon blir det vilodag från gymmet och ska kanske träffa Melinda D en sväng. På fredag blir det sista gympasset för veckan. Och på lördag ska jag träffa Emma och sedan blir det spelkväll med med Niklas och Lovise på kvällen. Känns som en bra vecka! :)
 
En gammal pussbild får fylla ut inlägget ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0