Vintercrusingen

Jaha då ska jag sammanfatta helgen, i fredags efter jobbet åkte jag först hem och gav Mattias sin andra julklapp, han fick nya GTA 5. Vilket inte var så smart att ge precis innan vi skulle åka, haha var svårt att dra han ifrån det sen. Men sen åkte jag och Mattias till Västerås och träffade Anna och Mattias. Hade en supertrevlig kväll där. Vart bjuden på god mat, spelade lite sällskapsspel och kikade på film. Eller ja.. vi kunde inte enas om en film så det vart avsnitt av svensson svensson, haha ;)
På lördagen drog vi sedan hem och jag fick en julklapp av Mattias, fick en massage kudde som var väldigt uppskattat, fy tusan vad skönt. Perfekt för min nacke och rygg! Jag drog sedan till gymmet med min lillasyster Amanda, körde ett pass på en timme och tjugo min, det gjorde vi riktigt bra tycker jag!
På kvällen gjorde vi inte så mycket, tog det mest bara lugnt. Ida var föbi en sväng också. Jag kika igenom de nya receptböckerna och satte notisar på de recept som jag vill göra, så nu ska det blir kul att testa lite nytt :D
På söndagen var vi till Mattias föräldrar och vart bjudna på mat, var trevligt. Sedan åkte vi hem och fixade oss och Ersson, Andersson och Enoksson kom förbi. När vi var klara åkte vi runt på crusingen, var rätt mycket bilar och folk ute iaf. Drog sedan ner till Steel town och dansade och träffade på lite mer folk. Har haft en jätte kul helg! Kändes lite fel att dricka på en söndag dock, haha idag har jag skit ont i halsen och hoppas verkligen att jag inte kommer dra på mig en förkylning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0