Gjorde min dag

 Idag har jag haft världens dåligaste dag på jobbet, allt har bara gått emot mig. Så när jag kommer hem så har älskling vart och handlat och förberett maten + köpt superfina blommor till mig. Kan inte beskriva hur glad en sån grej gör en när man har haft en tuff dag, världens bästa hjärtat <3
Efter vi hade ätit åkte jag hem till Jessica G och hade temys. Satt ute och snackade på hennes altan i några timmar, mycket trevligt! :) Pratade bl.a träning och när jag kom var Mattias borta, ringer och frågar vart han är så är han på gymmet.. och man kan ju inte vara sämre + att jag redan var lite motiverad eftersom vi hade haft träningssnack innan, så jag drog dit också.
Kom precis hem nu och jag är rätt trött, huvudvärk som kommit och gått hela tiden. Bara dricka mer vatten, tror det är vätskebrist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0