Bröllop

 I lördags var jag först ner på stan med min lillasyster Elin och shoppade lite. Var ute i sista sekund och skulle hitta en klänning till bröllopet. Hittade en massa fint och skulle gärna köpt med mig en himla massa mer. Men köpte två klänningar iaf och en kavaj, ska visa er senare.
Åt sedan lite mat sen följde hon med hem till oss en sväng. Hon hjälpte mig att fixa håret inför dagen, vart väldigt fint! Tack för hjälpen med att hitta klänning och frisyren :D <3
 
Åkte sedan till kyrkan där Emelie och Chrille skulle gifta sig. De var så himla fina, och de hade verkligen lagt upp dagen/kvällen perfekt. Vart ett väldigt lyckat bröllop och så kul att se deras kärlek som verkligen skiner.
Vi är även väldigt tacksamma att vi fick vara med på deras stora dag. <3
Efter vigseln åkte vi till Fors, Folkets hus där det vart middag och frstligheter till sent på natten. Här kommer massa bilder från bröllopet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie (stridh :D)

och tack för att ni ville vara med! <333

2014-06-24 @ 22:20:20
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0