Tisdag

 Gokväll!
Åh vad jag älskar det här vädret!!! Önskar jag kunde ligga ute hela dagen och bara sola.
Idag på jobbet hände en hemsk sak, en lite fågelunge hade åkt in i stupröret och kom inte ut. Var nå folk där som förskte få ut den men det gick inte. Stod ute och rökte när jag hör fågelskrik precis bredvid mig, började undra om det låg en fågel i soptunnan. När jag kom ut flög de andra fåglarna runt som galningar och skrek så var tvungen att ställa min under taket för de attackerade nästan. Stackar fågelmamman och ungen!
 
Efter jobbet åkte jag och Mattias runt och köpte presenter, mycket på gång nu.. firande överallt.
;)
Stannade sedan och åt på Lappens och sen legat och solat på balkongen.
Försökt lära Mattias snapchat.. jag som knappt själv kan det där ;) haha, och lite förvånad att han har det, han som inte ens har instagram ÄN :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Dog fågeln?

2014-06-11 @ 01:02:32
URL: http://www.stefann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0