Kettlebells

Då har man precis lagt sig i sängen för att sova snart. Idag efter jobbet var jag till gymmet och körde ett kettlebellspass med Anna, Elin och Elsa. Var ett intensivt pass men det vart en hel del skatt också när man skulle försöka sig på "björnspring" eller vad det hette. Man skulle springa på alla fyra, med raka ben och armar och man såg ju ut som en ja jag vet inte vad.. man såg himla kul ut iaf :P
 
Jag och Mattias kom hem precis samtidigt, han hade vart och tatuerat sig och det vart så himla snyggt! Tror ni inte jag vart sugen på en tatuering nu? :( Hade ju en bokad tid imorgon egentligen men jag var tvungen att avboka den för jag kände att pengarna kan läggas på viktigare saker just nu,
 
Hur snygg? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0