Romme Alpin

Dags att uppdatera igen, i torsdags efter jobbet åkte vi till pappa och fikade och snackade lite skit.. vart kvar där lite längre än jag planerat så var bara hem och sussa typ när vi kom hem.
 
Efter jobbet på fredagen åkte jag och hämtade Elin, vi åkte hem till mig och drack te och åt popcorn, hade en väldigt trevlig kväll! Mattias var till Karlstad och hämtade ett vardagsrumsbord som vi köpt, vart väldigt fint och passar vårt vardagsrum. Vi la oss sedan i soffan och skulle se tv, vi båda somnade där.. haha, alltid lika besviken när jag vaknar för att jag inte fått sovit i vår sköna säng ;) [Bild på bordet kommer sen]
 
På lördagen gick vi upp tidigt för skulle till Romme Alpin med pappa, Edith, Elin, Elsa, Stefan, Joakim, Fredrik och hans tjej. Var mycket kul! Dock var backarna inge bra, tösnö gör sig inge bra när man ska åka slalom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0