Tisdag

Hej på er, hoppas allt är bra mer er! Med mig är det OK, igår efter jobbet ringde Mattias när jag var påväg hem.. hans bil hade gått sönder, hjulet hade hoppat ur på nå vis :o Himla tur han inte var längre bort än skogsbo och att han inte körde i snabbare fart, min älskling <3
Bärgarn fick iaf komma och hämta honom, så jag åkte hem och hämtade lite arbetskläder åt honom och vidare till Karlbo till hans föräldrar där han fick plocka isär bilen medans jag drack lite te och snackade med hans mor och far. Vi vart även bjudna på pizza där (synda lite, men vafan man tackar ju inte nej till pizza :D ). 
Dagen på jobbet idag har gått rätt snabbt, och vilket underbart väder det har vart idag alltså! Super skönt, nästan sommarvärme ju. Efter jobbet åt vi lite mat och sen åkte Mattias iväg för att fortsätta med bilen och jag körde ett tabatapass här hemma. Nu har jag precis duschat och funderar på att ringa Mattias och höra när han kommer hem. Titta farmen sen slappa resten av kvällen.
 
Puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0