Tratt

Ja men visst tänker jag köpa mig en sån här, haha eller inte. Alltså skulle aldrig förnedra mig själv att använda en sån där fånig sak. Lite kvinnlig vill man väl då endå vara!
 
DIREKTLÄNK!

FAKTA KISSTRATT

Vad: En tratt av plast som gör det möjligt för personer med vagina att kissa stående. Görs av flera olika fabrikörer. Allt om Stockholm testade Shewee. Ett annat märke är GoGirl.

Hur: ”Knäpp upp byxorna eller flytta på kjolen. För undan trosorna. Placera kiss-tratten försiktigt mot kroppen med utloppsröret riktat bort från kroppen”.

Hygien: Om man har tillgång till vatten och tvål kan man rengöra tratten direkt efter användning. Annars lägger man den i en påse och rengör tratten vid ett senare tillfälle. Diskmaskin går bra.
 
 

KISSTRATTEN - PLUS & MINUS

Plus:
+ Bra på äckliga toaletter eller om man vill slippa dra ner
täckbyxorna en kall friluftsdag.
+ Lätt att ha med sig i fickan eller väskan.
+ Enkel att diska.

Minus:
- Lite krångligt att pula in tratten under trosorna, särskilt
om man har strumpbyxor.
- Kräver träning, både fysiskt och mentalt. Det
är ovant att kissa stående med byxorna på. Ovant
att vara på herrtoaletten.
- Förvånade blickar och kommentarer från männen
på toaletten.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

wtf! Det här måste vara det stördaste jag sett på länge :P

2014-03-20 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0