Cruising, Födelsedag + mer

 Hej mina vänner.

 

Guuud vad jag är dålig på att blogga! Nu ska ni få en snabbuppdatering på vad jag har haft för mig.

I måndags efter jobbet var jag på ett gympass och körde jungle sport med Anna, Elin och Elsa.

Tisdagen fick jag besök av Ida, drack lite te och snackade lite skit, trevligt! Mattias hade stoppdag då så fick sakna honom lite. ;)

Onsdagen efter jobbet kom Andersson, Ersson och Enoksson över, vi skulle på Salacruisingen. Velade fram och tillbaka länge på hur vi skulle göra. Var ju snöoväder så funderar på om vi skulle festa hemma istället. Slutade sedan med att vi åkte iaf, men det fick vi ångra! Var snökstorm. Såg knappt ut genom fönstret så man såg ju inte de andra bilarna. Aja, vi var fulla och glada iaf! Sjöng och parta i bilen ;)

 

 

Torsdagen åkte jag, Mattias, Jessica G, Marcus och Ersson till Mc Donalds och åt bakismat. Sen drog jag och Mattias vidare till mamma för att fira min lillasyster Lovisa som fyllde 6 år. Hon fick ett par byxor och två söta tröjor. Hon verkade nöjd! :)

Sen åkte vi hem och gjorde mat och storstädade lägenheten så nu skiner det hemma.

Idag blir det bara att ta det lugnt för imorgon drar jag och mormor med tåg till Stockholm för att möta upp Emma och gå på teater.

 

 Söt kille på donken ;)
 
<---- Sne bild + Lovisa i sina nya kläder --->
 
Köpte ju äve ett par nya byxor till mig på marknaden och nya kryddor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0