Springtur

Idag var jag slut när jag kom hem, ville bara lägga mig i sängen och kolla på en serie samtidigt som jag halvsov... Meen, istället satte jag igång med en köttfärspanna, Mattias var och fixade ett bord till sitt garage fortfarande. Sen när han kom hem så åt vi lite mat och bytte om till träningskläder. Skulle och fira morsdag hos mamma och lämna lite blommor så Mattias tyckte vi skulle ta en springtur dit och tillbaka istället för att ta bilen. Jag tyckte först att det lät som en dålig ide för jag var så trött och klockan var redan 20.00. Men han lyckades ju övertala mig. Nu känns det bra iaf när man kommit hem igen. Precis duschat och ska nu sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0