Måndag!

Då var äntligen måndagen över snart, måndagar och tisdagar är inte så roliga. Alltid extra mycket stress och arbete på jobbet. Går iaf förövrigt bra på jobbet, ska få bli ansvarig för OKQ8 Facebook och det ska få bli riktigt kul. Sen har jag även fått ett annat projekt som jag ska jobba med som också ska bli väldigt roligt. Kul när det händer nått och man får nått varierande att göra.
I helgen tog jag det mest lugnt iaf, skönt med såna helgen också, nästa helg blir det ju Ullared och helgen efter julfest i Danmark, så en lugn helg behövdes nu ;)
Anna kom förbi spontant i lördags och drack lite te då hon var på besök i Avesta, det var kul!
Sen tog jag och Ida en långpromenad igår vilket var väldigt skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0