Olearys och punk-kväll

Gick hem från jobbet i onsdags för hade sån magvärk, låg i sängen resten av dagen.
På torsdagen vilade jag också i princip hela dagen, hade bokat tid hos Emelie F för att fixa naglarna så åkte dit en sväng bara. Mycket nöjd vart jag! Tack stumpan! <3
 
 
Fredagen låg jag också däckad i sängen hela dagen men började bli bättre då under dagen. Den där magvärken kommer och går verkligen hur som helst, drygt! :( Min mamma och min lillasyster Amanda fyllde år så vi åkte dit en sväng på kvällen och gav lite presenter.
På lördagen var iaf jag och Emelie F till Olearys och åt lite och sedan bowla vi. Ena nageln gick av (hur smart är man egentligen) och jag förlora :( Haha men nageln är fixad igen så allt är i sin ordning.
 
 
På kvällen sen kom Andersson, Enoksson, Ersson och Emelie över till oss och drack lite. Sen gick vi ut på Kingen på punkkväll!
 
 
I morse tog jag och älskling en promenad och stanna och åt mat på kungsgatan.
Åkte sedan och firade Tilde som fyller 1 år, sedan åkte vi till Krybo och firade min lillasyster Felicia som fyller år idag. Åkte sist men inte minst till pappa och firade farsdag.Blev bjudna på mat också. Har vart en väldigt trevlig dag och träffat mycket folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0