Afterwork och helgen

 Vart tvådagars i helgen så har vart helt slut i dag. Haha!
I fredags efter jobbet gick vi på afterwork. Hem och bytte om och sedan mötte jag upp Elin så vi gick ner till bowlingen på Olearys och mötte upp de andra typ 50 kollegor. Vi var alltså ett himla stort gäng. Jag och bowling alltså, fick iaf 80 poäng, jag får väl vara nöjd med de ;)
Efter bowlingen gick vi upp och åt mat och sedan forsatte drickat flöda där. Vart en rätt dyr kväll med all alkohol ute på krogen ;o men det var värt de för hade en himla kul kväll!
Vi var sedan ganska många som gick vidare till Kingen och fortsatte kvällen med dans.
 
 
På lördagen var jag över till Camilla för lite tjejkväll. Var verkligen jätte längesen bara hon och jag umgicks, så det var verkligen på tiden. Hade en väldigt trevlig kväll och fick massa tid till att uppdatera varandra om allt som hänt. Saknat henne!  <3
Kvällen slutade med att vi gick ut och dansade på krogen trots att vi båda var bakis från fredagen. ;)
 
Medans jag var på fest och Mattias var i garaget på kvällen så hade mina småsyskon Amanda, Felicia och Viktoria filmkväll med kompis  hemma hos oss. Sen sov sysonen kvar här och fick lite tid med dom på söndagen också, alltid trevligt att ha dem här :)
 
På Söndagen klippte jag Viktorias hår och körde sedan hem Viktoria och Felicia. Amanda är kvar här och ska vara här hela veckan för hon har praktik på mitt jobb igen.
Idag har vi jobbat påå bra på jobbet och vi har precis ätit lite kött med potatisgratäng, mums! Nu är popcornen gjorda och vi ska slå på en film. Efterlängtade Mattias kommer förhoppningsvis hem snart också då han vart i Borlänge på nån tävling med sitt jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0