Fest / Kupolen

I fredags var jag på fest en trappa upp hos Emelie W, kvällen slutade spontant med att vi åkte till Borlänge på krogen. Hade en super kul kväll med mycket dans!
 
Snor en bild av Emelie från kvällen
 
På lördagen åkte jag och Ida till Borlänge och gick på kupolen, fynda lite även då :D Köpte en skjorta också, men den har jag på mig så den kanske ni får se en annan dag. Lager 157 har de byggt i kupolen nu så fanns lite fina saker, men trodde faktiskt att de skulle finnas mer.
 
 
På kvällen sen kom Ersson, Andersson, Roger och någon annan kille över, vart lite öldrickande för deras del. Jag var så jävla bakis så jag fick inte i mig mycket. Jag gick över till Ida och drack lite bubbel ja :)
Fick sedan tre personer kvar här över natten. Idag åkte de hem och Elin och Elsa kom hit och umgicks några timmar. Vi kollade på film och satt och snacka skit :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0