Glad påsk

Glad påsk på er! 
Hoppas ni har en bra långhelg, om ni är lediga då vill säga ;) igår hade jag en mycket trevlig kväll med Ida. Vi hade vinkväll så vi delade på två flaskor alkoholfritt vin och två påsar popcorn till en massa tjejsnack :D 


Idag har vi inte gjort så mycket. Fick ett gott recept av min lillasyster rebecca, smakade nästan som carbonara.. Så det vart riktigt gott :)


Har även vart förbi och hälsat på några av syskonen i Krylbo, och sen vart jag spontant chafför till Hedemora. ;) nu har jag och Mattias myskväll och kollat på film. Dags att sova nu snart. 
Ops, vad klockan är mycket, trodde inte jag kunde vara uppe så här länge nu för tiden ;) aja, godnatt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0