Update

Får inte över korten från mobilen till datorn så jag får fortsätta mobilblogga tills jag kommit på hur jag ska lösa detta. I fredags efter jobbet tog jag med mina syskon Lovisa, Felicia, amanda och joakim till Borlänge för en shoppingdag i kupolen. Jag var duktig och höll mig, det enda jag köpte var present till Lovisa som fyller år nu i veckan. Perfekt ju när hon gick och peka på allt hon ville ha, var ju bara plocka på sig i smyg. Hon fick även shoppa lite där borta. Massa Frozen saker sååååklart ;) 
 
 
På lördagen tog jag en vända på stan med emelie w och Jessica. Var mycket trevlig, längesen jag umgicks med båda dom två så det var riktigt kul :) tog även en fika på la rosé. 
 
På söndagen var jag och min kusin emma till Norberg och gick på marknad. Jag köpte ett par byxor och några strumpor till lillfisen som kommer sen. 
 
Sen sov emma kvar hos mig så vi hade lite myskväll framför johan falk. 
I måndags slutade jag tidigare från jobbet för skulle på föräldrarkurs igen, var faktiskt väldigt intressant denna gång. Var en kille som pratade och var mycket som gjorde att man började tänka. Fick även sammandragningar för första gången igår. Flera gånger kom det och haft det idag också. Känns väldigt konstigt faktiskt, obehagligt och gör lite ont. Hela magen spänner ihop sig och blir stenhård. 
Efter föräldrargruppen var jag till lekis i Krylbo och kollade på Lovisa som sjöng. Så duktiga så, vi vart bjudna på fika där också :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0