Sala

Idag tog jag, Thilo och Jessica J en spontan tripp till Sala och kikade i lite butiker och serva Thilo. Det är de man får göra när man ska iväg någonstans, en knähund är vårat hjärta. Man får bära honom och skjuta vagnen bredvid ;) men han var jätte duktig idag. Var kul att träffa Jessica igen också :D 
Köpte en body till min toker 


Min syster rebecca kom förbi och hälsa på idag också, sen har jag hunnit iväg och sola. Nu blir det kvällsmys. Mattias och Thilo ligger och sover i soffan nu när jag kom hem, men de vaknar nog när som helst. Lär passa på att umgås nu för imorgon ska Mattias och jobba i fors då de har stoppdag så då får jag och Thilo vara ensamma hela dagen och kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0