Update

 I tisdags hade Mattias stoppdag så då var jag och Thilo hemma själva hela dagen och kvällen. Vi åkte till Karlbo och hälsade på Thilos farfar och farmor. Blev bjuden på mat där också, trevligt.
På onsdagen fyllde min lillebror Joakim år så då var vi dit och firade honom, mormor och morfar var där också så det var kul att träffa dom med.
 
 
Stefan och Emilia & Rebecca och hennes kille Mattias kom på besök under dagen också.
 
Thilo med morbror Stefan
 
På kvällen sen somnade alla tre i soffan och vi vaknade 7 TIMMAR senare ;o Rekord! Har aldrig hänt tidigare, riktigt skönt! Så åkte Mattias till jobbet och jag mata Thilo, la oss igen och sov 4 timmar till, UNDERBART! <3
 
Så roligt med Thilo nu för han blir bara mer och mer med. Vill gosa och reagerar på olika grejer. Större och större blir han också för varje matning tycker jag ;)
 
På torsdagen åkte jag och Thilo till Mattias jobb och hälsade på en sväng.
 
Igår var vi till lillsjön med Emilia och Stefan. Jag får ju inte bada ännu och hade jag kunnat de hade jag nog inte badat ändå, fy vad kallt! Med de doppade sig iaf och jag serva Thilo i skuggan.
 
Det har känts som att Thilo inte får i sig tillräckligt ibland när han äter så igår testade vi ersättning och vår stackars älskling spydde hela natten. Kvälde och spydde tillslut galla. Jag fick ta ut han och ligga i soffan med honom hela natten så jag hade koll och fick rå om honom. Hoppas verkligen att det blir bättre när han ätit de några gånger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0