Torsdag

Idag har vi vart och träffat Alvin och Zoe , vi vart bjudna på tacos och de var riktigt gott! 
Sedan knäppte vi lite kort på ungarna vilket är en utmaning att få till det med tre bebisar som ska se någorlunda glada ut, haha men det gick bra ändå ;) 
Avslutar med denna goa bild när Zoe tröttnat ut, strax därefter tröttnade Thilo ut och sedan Alvin. Gäller att arbeta fort med kameran innan de små liven blir uttråkade. <3
Fick en sån fin present av Ida i förrgår, jag har klagat och ångrat att jag bara köpt en julstake förut och velat haft en likadan i ett annat rum så hade hon hittat en likadan och köpt, världens bästa :D <3 
Julpyntat lite i vardagsrummet också.
Fick besök av min pappa och elin idag också. Min kusin emma kom förbi också. Var trevligt såhär på kvällen. Gick sedan över till Ida och drack lite te nu som avslutning på denna dag, en mycket bra dag! :) 
Thilo fick en supersöt dress av emma i julklapp, thilos första julklapp <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0