Uppdatering

Jag är dålig på att uppdatera som vanligt. Men här kommer en liten sammanfattning på de som hänt sen sist ;) 
Förra helgen var jag på julbord med jobbet. Först vart de lite mingel och möte på jobbet innan bussen till torp gick. Där bjöds de på super god mat och sen vart de dans resten av kvällen. En super rolig kväll med kollegorna! :) 

På söndagen därefter var jag och Ida till Borlänge och köpte julklappar. Fick nästan alla klara på den trippen så det kändes jätte skönt. 
Kom hem med en hel del påsar ;) 
Köpte även en lekmatta till Thilo som passar perfekt nu när han ska vända sig hela tiden. ;) 
Nu i helgen var vi till Falun med Thilo för röntgen och se hur de utvecklats med klaffarna och om någon ärrbildning blivit i njurarna. Thilo var så duktig så, han skulle ligga still i 3*8 minuter men med lite babblarna så ordnade de sig :)
Normala familjen 
Förra torsdagen var vi och träffade Zoe och Alvin. Vi gjorde litet julbord som vart riktigt gott. Vanligtvis brukar vi sitta på golvet och äta i omgångar medan vi leker och passar barnen men idag lyxade vi till det och satt vid bordet och åt medan barnen var placerade framför babblarna. ;) 
Elin var hem till oss och hjälpte mig fotografera Thilo med deras kamera. Väntar med spänning och se hur de vart. Thilo rör sig ju hela tiden så hoppas inte alla korten vart suddiga :p 
Julklapparna är nu snart klara också och de känns underbart, julafton redan nästa vecka. Tiden går så snabbt. 
Idag fick vi besök av min bror stefan på förmiddagen, var trevligt. Sedan åkte jag och Thilo till öppna förskolan och lekte. Var även till BVC på 6 månades kontroll och de gick bra. Dock var de lite knas med hans ägodelar så vi får hålla extra koll på de. Hoppas verkligen inte att de blir nå mer problem nu. 

Fortsätter träna med nappflaska och mat på Thilo men nappflaskan gillar han verkligen inte. Skriker så han blir helt slut och jag med... Men bara fortsätta träna. Vill verkligen att de ska fungera. Gröten går också sådär, liiite går i iaf och han blir inte förbannad. Banan däremot älskar han. Lilla plutten. 
Nu ska jag snart sova. Imorgon är sista dagen på babysimet innan uppehållet. Badhuset är höjdpunkten! 
Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha asso bilden på er tillsammans! :D ^^ Så söt!

2015-12-16 @ 09:09:14
Postat av: Emelie Wahlund

Men så blev det anonymt ><

Svar: Hihi ja den var lite rolig ;D
Taas

2015-12-16 @ 09:09:59
URL: http://emeliewahlund.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0