Söndag

Igår vaknade både jag och Mattias på soffan, hade somnat till filmen båda två dagen innan.. soffan är bra skön det också ;) När vi vaknat åkte jag och hämtade min lillebror Joakim och hjälpte han och klippa håret, var bra faktiskt tyckte jag. Han hade jätte långt hår innan så är svårt när man inte har nått att gå efter. Körde hem hon sen och så åkte jag och Mattias till hans föräldrar och åt mat, fikade och umgicks med dom. Danne och Gerda med familj kom över också så vart mycket folk tillslut. När jag kom hem gick jag över till Ida och drack lite te och snackade. Trevligt som alltid! Avslutade kvällen med farmen och en tv serie resten av kvällen. Nu är jag på jobbet och har lunch, ringde vår barnmorska i morse och ska in dit en sväng imorgon och träffa doktorn och se om jag får börja äta min medicin igen som jag inte fått tagit nu när jag är gravid. Hoppas på bra besked att jag får börja igen. Även fått en ny tid för kontroll i mars. Känns som att tiden går snabbt nu. Redan gått halva tiden av graviditen ;o Längtar tills vi får hålla om vår lilla bebis <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0