Romme Alpin

I lördags var jag till Romme Albin och åkte skidor med pappa, Elin, Elsa och Stefan. Var en väldigt fin dag i backarna, inte för kallt, inte för varmt och backarna var bra.

 

Sedan vart det jobb på kvällen, jobbade till halv elva. Inte van att jobba helger sådär med perfekt för mig just nu då jag behöver jobba upp lite komptid. Var iaf skönt att komma hem sen. Avslutade kvällen med en American pizza med min älskling.

Igår packade vi väskorna för tiiiiidigt imorgon åker vi mot Arlanda och vidare till Egypten för semester en vecka. Så bli så underbart skönt.

Jobbardagen har gått bra idag och nu ska jag packa det sista. Hoppas på att hinna träffa Ida en sväng ikväll också. =)

Annars har det inte hänt så mycket, förra helgen sov Anna Ö över hos oss och vi hade lite tjejmys medans Mattias var borta. Kolla på film och gjorde lite mat tillsammans.

Nu ska jag fortsätta här hemma.

Puss och hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0